vineri, 11 mai 2012

Expozitie fotografica: CALEA PRIETENIEI ROMANIA - GALATI - BRAILA - TUNISIA

               CASA DE CULTURA A SINDICATELOR GALATI
                                     FUNDATIA "IMPREUNA"

     in colaborare cu:

     * BIBLIOTECA “PANAIT ISTRATI” BRAILA
     * Revista online de cultura si informatii "Braila Chirei"
           http://brailachirei.wordpress.com/
                & "ArtMedia Cultura"


va invita in data de luni 14 mai 2012, ora 13.30
 (pe platforma CCSG, sau la et.I, CCSG – in functie de vreme)

la expozitia de fotografie:

                                      CALEA PRIETENIEI:
                   ROMANIA - GALATIBRAILA - TUNISIA

                                                Realizata de ARMANDA FILIPINE


* Expozitia face parte din Proiectul
“Saptamana Nationala a Voluntariatului” si este realizata in colaborare cu
       “Atelierele de creatie ale poetei Angela Baciu”

  • perioada expozitiei: 14 mai – 14 iunie 2012, CCSG, et.I.
  • expozitia cuprinde fotografii realizate in Tunisia si orasele vecine Galati si Braila.
  • expozitia a fost deschisa mai intai in cadrul Festivalului de Flori de Primavara, Gradina Mare din Braila, per.27 aprilie/1 mai 2012, Braila
va asteptam!!!
Dir.CCSG: ec.Ovidiu Ioan Manole
(afis realizat de: E.C., foto afis: Armanda Filipine)

                                                    ****
             * Armanda Filipine este jurnalist, fotograf amator si initiator si unic administrator al Revistei on line de cultura si informatii "Braila Chirei”.
            "Sunt un om normal si vreau sa pasesc cu seninate pe calea mea, calauzita de mana Domnului cea plina de iubire. Pe aceasta cale - si a jurnalismului, a artei, a Prieteniei - intalnesc mereu oameni frumosi. Lor le dedic rezultatele muncii mele, a descoperirilor foto pe care le vedeti in aceasta expozitie pe care o fac cu mult drag la invitatie poetei  si promotorului cultural D-na Angela Baciu"
                                                                      declara Armanda Filipine.

            “ De ce aceasta expozitie? Viata, cred, nu ar trebui explicata, nici povestita, ci... traita. Dar noua ne place sa povestim, sa oferim detalii, sa ne impartasim unii altora experientele.
Cand m-am intors, de curand, din Tunisia - tara anticei Cartagena, plina de monumente stravechi, o tara alba precum laptele - era evident ca Povestea se cerea spusa...
Si cum prin comparatie se obtin mai multe efecte, se intelege... si detalii din poveste, alaturi de splendorile tunisiene din Africa se aflau frumusetile si comorile locale din Braila mea draga si din Galati - orasul de care m-am indragostit cat am fost studenta, pentru ca am intalnit oameni minunati, pentru ca locurile sunt pline de surprize... Apoi am lucrat la ziare comune Braila - Galati, am intalnit colegi jurnalisti deosebiti pe care am bucuria sa ii  numesc Prieteni. In consecinta, CALEA PRIETENIEI se formeaza cel mai adesea singura, trebuie doar sa o descoperi si sa mergi inainte.
Va astept, deci, dragii mei, pe toti, prieteni cunsocuti si prietenii inca necunoscuti la o calatorie pe Calea Prieteniei Braila - Tunisia - Galati sau Tunisia - Galati - Braila sau Galati - Braila - Tunisia... si permutati voi mai departe...!!!”
                                                                    ne mai declara Armanda Filipine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.