joi, 4 aprilie 2013

Eveniment caritabil: DARUIM DIN INIMA !


GRADINITA nr.40 – structura a Gradinitei nr.9
In colaborare cu
Casa de Cultura a Sindicatelor Galati

au organizat astazi actiunea caritabila:

                                          “DARUIM DIN INIMA !”



                Organizatorii principali ai acestui eveniment au fost cadrele didactice: Daniela BUCUR, Simona MANEA, Carmen NASTASE, Luminita PASCALIN si Diana SOIMU, alaturi de conducerea gradinitei.

Locul desfasurarii: Fundatia de Sprijin a Varstnicilor nr. 2,
                                 Galati, Str.Barbosi, nr.6


          “ In cadrul programului "Sa stii mai multe, sa fii mai bun!" din saptamana “Scoala altfel” am dorit sa devenim… mai buni si ne-am gandit ca cel mai frumos gest  este acela de A DARUI.
Astfel ca, toti copiii gradinitei noastre, Gradinita nr.40, mai bine spus toti copiii curajosi, deoarece vremea a fost ploioasa si cam uricioasa, si-au luat umbrelutele si ,impreuna cu parintii, am mers la Fundatia de Sprijin a Varstnicilor nr.2, situata in Str.Barbosi nr.6, unde am oferit daruri constand in alimente, hainute si buna dispozitie!!!
Am ajuns la ora 10.15 si am fost primiti cu multa, multa caldura de doamna Elena Neacsu, cat si de toti cei prezenti.
Copiii au cantat, au spus poezii si apoi au oferit darurile batranilor pe chipul carora se citea o mare surpriza si incantare.
A fost un moment de bucurie si emotie...
Toti ne-am simtit bine facand o fapta buna si aducand celor prezenti un strop de fericire, un zambet, o raza de lumina pe chip...”
                                        a povestit Daniela Bucur

O zi In care cei mici au putut sa ii stranga in brate pe cei mari, sa le aduca putin culoare si veselie, iar cei mari sa povesteasca intamplari si fapte din vietilor lor.

O zi …cu suflet!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.